petra_doporucuje

Petra Morávková stevardka naší společnosti JLV, a.s. – vítězka soutěže Tvář ČD 2008

NEVÁHEJTE a OCHUTNEJTE KOUSEK ITÁLIE 

Teplé Panini – Pollo a Quattro formaggio.
Určitě vám budou chutnat, tak jako mně!

Více info >>>

     

Anketa

Využili jste našich služeb a byli jste spokojení?
 

Napište nám

jlv@jlv.cz

SMS zprávu na číslo:
+420 606 606 188

OČEKÁVÁME VAŠE PODNĚTY, NÁVRHY NEBO STÍŽNOSTI.

Optimalizováno pro prohlížeč Internet Explorer 7 a vyšší.
Stáhnout aktuální verzi >>>

Politika a cíle jakosti pro rok 2003

Zjednodušeně lze říci, že systém jakosti v JLV, a.s. je podnikový nástroj, zajišťující maximální spokojenost zákazníků s úrovní našich poskytovaných služeb.
Systém jakosti v JLV se řídí mezinárodně uznávanou normou řady ČSN EN ISO 9001:2000. V České republice jsme jedinou společností podnikající v oblasti provozování stravovacích a ubytovacích služeb na železnici, která zavedla systém řízení jakosti uznaný akreditovaným certifikačním orgánem.

  

   Mezi naše dlouhodobé cíle patří 

  • Provozovat kvalitní služby v jídelních, lůžkových a lehátkových vozech dle jízdního řádu ČD.
  • Neustále zvyšovat kvalitu stravovacích a ubytovacích služeb pro maximální zajištění spokojenosti zákazníků.
  • Obstát v konkurenčním prostředí na trhu jídelních a lůžkových vozů je zájmem každého zaměstnance společnosti.
  • Seznamovat se s potřebami současných i potencionálních zákazníků a jejich podněty přenášet do systému řízení kvality společnosti.
  • Prohlubovat atmosféru zájmu každého zaměstnance o kvalitu služby.
  • Stát se firmou evropskou s evropskými zaměstnanci a kvalitou služeb na evropské úrovni.
       

  Závazek vedení společnosti 

Vedení společnosti se rozhodlo po zvážení všech rizik
z nejakostní produkce a služeb zavést systém řízení jakosti
a využívat ho jako nástroj řízení firmy. Důvodem pro toto rozhodnutí byla především nutnost zajistit další rozvoj, konkurenceschopnost a důvěryhodnost u zákazníků.
Při prosazování politiky a cílů jakosti vedení společnosti identifikuje kvalitativní parametry realizačních procesů, stanovuje a sděluje směry pro dosahování spokojenosti zainteresovaných stran.
  

   Zaměření na zákazníka 

Úspěch naší společnosti závisí na plnění současných
a budoucích potřeb a očekávání zákazníků. Neustálé sledování potřeb zákazníka je proto důležitou činností
a podněty takto získané jsou základem pro formulování obchodní strategie firmy. Rychlá reakce na změny požadavků našich zákazníků je nutností, na níž závisí úspěch firmy.

Vedení společnosti si je vědomo své rozhodující odpovědnosti za naplnění politiky jakosti a proto každoročně stanovuje cíle jakosti.

   Cíle jakosti pro rok 2003 

  • Navržení nových technologií obsluhy cestujících v jednotkách CDT 680 “Pendolino“.
  • Vytvoření nového sytému výcviku pro služby v jednotkách “Pendolino“.
  • Rozšíření pochůzkového prodeje prostřednictvím minibarů.
  • Zkvalitnění výběru, přípravy a školení personálu jídelních vozů.

  
 
V případě upřesňujících dotazů týkající se kvality
našich služeb, kontaktujte prosím
Jana Kratěnu – manažera jakosti JLV, a. s.

V Praze dne 20. 2. 2003
 
 
Další informace Vám rádi poskytneme
v oddělení PR na kontaktech:
Jídelní a lůžkové vozy, a.s. / tel.: 271 003 327
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
 
  
 
 

 


JLV, a.s., Chodovská 3/228, 141 00 Praha, tel.: +420 271 003 111. Design © MABEL